Efter en natts jobbiga drömmar

Tror den största frågan jag har eftersatt Madde gjorde slut är. Hur kunde du tappa känslorna för mig? Vad va anledningen? Känns som att JAG gjort något fel. Kan inte skaka av mig den känslan. Kunde jag gjort något annorlunda? För jag älskar fortfarande henne.. Det är så jobbigt! Eller va det att hon började gilla Chems istället och då dog det mellan oss? Hade jag kunnat hindra det? 
Finns det något sätt som jag och Madde hade kunnat bli lyckliga tillsammans på? För jag saknar verkligen att ha henne i mitt liv och jag saknar att få vara en del utav hennes liv. Saknar att få vara personen hon berättar allt för. Hur ska jag kunna acceptera att det aldrig kommer få vara jag igen? Som får vara hennes närmsta? 

Sen känner jag fortfarande. Va i helvete gör hon? Når hon redan gått från att vara gift till att bli tillsammans med mig och sen göra slut med mig och gå vidare till nästa med en gång. Jag fattar inte hur en person kan såra mig aå mycket men dessutom "komma undan" med det. Jag kan inte beskylla henne flr något. För detta är bara kärlek. Man kan inte styra över sina känslor. Men vadå? Bara för det så kan man bete sig som en idiot mot vem man vill då?

Det värsta är att inte känna sig älskad längre. Och att det känns som att man inte betyder en piss längre för henne. Så svårt att ta in att hon har kunnat säga att hon älskat mig och nu inte ens finns i mitt liv. 

Helt sjukt. För lite mer än ett år sen skrev jag på Skurup hur ensam jag kände mig och hur jag längtade efter en tjej. Hon såg det blogginlägget och inte långt innan hon gjorde slut så kommenterade hon det på min blogg med något i stil med "tänk va livet kan ta en vändning" eller något om att nu är det inte så längre. 
Men nu är det Fan likadant. 
Visst jag har haft ett förhållande. Och hade det bara tagit slut så hade det varit en sak. Men att hon gick vidare till chems med en gång. DET gör mig så sårad så jag vet inte ens om förhållandet med Madde var värt det med tanke på hur hemskt det känns nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0