förhastade slutsats?

Nu vill jag FAN ta mig dö. På riktigt. Att ljuga om att du behövde vara singel och arbeta på dig själv och att du alltid skulle finnas där för mig även om vi gjorde slut. Jag vet inte om detta bara är gamla vanliga gabbe som tänker för långt. Men har du dumpat mig för en annan nu så...  Då vet jag inte vart jag ska ta vägen. Jag känner mig såååå sårad och så elakt behandlad. Fy fan. Jag orkar inte må såhär länge till. Jag orkar inte. Jag håller på att tappa förståndet. Jag orkar inte mer. Jag orkar inte att den första som jag VERKLIGEN på riktigt älskar försvinner ur mitt liv på ett sånt här sätt. Känns så sjukt respektlöst.
Detta handlar fan inte om att jag inte VILL leva. Jag vill vara lycklig och göra allt man kan. Men jag orkar verkligen inte längre må såhär. Jag vet inte hur jag ska få bort denna ångest innan jag tappat den sista ork jag har. Jag vet fan inte va jag ska ta mig till. "Håll ut dit och håll ut dit, Det går över" och alla andra jävla saker som sägs lindrar inte Ångesten nu och ger mig FAN inte någon ny energi. 

Fan va jag hatat mitt liv just nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0