ingen ork längre

Jag har ingen ork längre att må dåligt. 
Jag vill ta livet av mig om det inte hade varit för dom personerna som bryr sig om mig och hade saknat mig. För jag vill inte få andra att lida pga mig. Men samtidigt orkar jag inte längre må såhär. Jag skär mig återigen för det är det ända som tar bort det jobbigaste. Eller det och ciggen. Men ciggen får mig ju att må sämre fysiskt. Det gör inte skärandet. Det ger bara en smärta som får mig att kunna fokusera på något annat. I övrigt skadar det mig inte förrän jag skär för djupt. 

Jag orkar inte med mitt liv just nu. Det räcker inte att folk säger hur duktigt jag är på att spela eller renovera. Det ända jag kan tänka på är hur svag jag är som sitter och mår dåligt. Borde vara den starka personen som hjälper andra istället. 

Vill inte belasta folk mer. Tror jag hade belastat dom mindre med att avsluta allt. Fatta att behöva bära mig hela tiden när jag mår dåligt. Det måste vara uttröttande. Jag vill inte belasta folk längre. 

Självmord känns som en läsning för att inte vara egoistiskt. Samtidigt som alla säger att självmord är det mest egoistiska du kan göra. Men vadå. Vill folk verkligen behöva stå vid min sida?  Det känns inte sjysst. Jag är bara en jobbigt tråkig kompis. Som dom klarar sig bättre utan. 

Det finns fler som.spelar hammond även om det är få. Även renoverar orglar. Fuck livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0