kanske det sista jag kommer skriva här.

Jag vet att jag inte borde skriva detta. Eftersom jag vet att du läser min blogg ibland. Men eftersom du har sagt att du vet hur det är att gå igenom ett brakeup så borde du inse hur seriös jag är när jag säger att jag inte bryr mig om att vi gjorde slut. Det var en bra erfarenhet att gå igenom detta. Men det gör inte mina känslor svagare. Jag vill vara tillsammans och ha dig i mitt liv mer än någonsin. Jag hoppas verkligen det kan bli vi igen för jag känner verkligen hur perfekt du är. Och jag har lärt mig saker av detta brakeup som jag skulle ta med mig i ett nytt försök med dig. Du ska veta att jag alltid kommer älska dig. Det finns inga tvivel att snacka om. Du va perfekt för mig. Tyckte verkligen vi hade allt som behövdes för att göra ett lyckligt förhållande. 

Önskar jag kunde ändrat mina brister tidigare. Och att situationen skulle varit lättare för oss. Det va verkligen ingen lätt situation för att få ett förhållande att funka. Men tillsammans tror jag vi hade lyckats. 

Men är du fast besluten i att detta va det du ville så hoppas jag vi iallafall kan vara vänner. För alla håller med om att vi va så sjukt bra för varandra. Vi hade kul ihop. Vi skrattade åt varandras skämt, vi hade gemensamma intressen och ja. Vi hade kul ihop helt enkelt. Minns också hur du sa när vi gjorde slut att du verkligen inte ville säga att det aldrig skulle kunna bli något igen. Du ville verkligen på något sätt säga att du vill egentligen inte detta men just nu funkar det inte. Jag hoppas du kan få tillbaka det du kände för mig. Det som fick dig att gilla mig att komma tillbaka till dig. Tänk på varför du gillade mig. Om inte det hjälper kanske det inte skulle bli vi. Men jag har ändå en magkänsla som talar för motsattsen. 

Kanske är du rädd för att försöka igen. Men kom då ihåg att jag vet rätt mycket av det du gått igenom. Jag förstår varför det är så jobbigt för dig just nu. Jag förstår varför du är så rörig i huvudet. Du har så mycket hemska grejer du varit med om och orkar inte mer dåligt nu. Jag vet det. Jag orkar inte heller mer dåligt nu utan vill ha en bra lyckligt liv framöver. Jag vill vara den som gör dig lycklig. Jag är ute efter mitt livs kärlek. Och det är, även om du vill det eller ej, Dig. 

Hoppas du iallafall vill ha kvar mig som kompis. Det hade gjort mig väldigt ledsen om du inte vill det. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0