Klar med andra kundjobbet!

Har blivit klar med ytterligare ett kundjobb! Nu är det två kvar som står i verkstaden. Sen kanske jag ska få sålt lite av mina egna grejer. Sen kan jag börja höra av mig till folk på väntelistan! 

Jag har fått gjort riktigt mycket nu när jag varit så ledsen och behövt komma bort från verkligenheten. Det gör att det känns som att jag är glad iallafall. Även umgås med vänner och spela får mig att känna mig glad för stunden. Men det är jobbigt för jag tänker hela tiden på det vi hade, det jag saknar. Den sorgen ligger liksom under allt hela tiden. Så visst jag kan känna mig stundvis glad men det är lååångt ifrån att vara lycklig. 
Jag hoppas verkligen jag kan släppa detta. Bli av med känslorna.. Men jävlar va det är svårt! 

Känns iallafall skönt att få komma till dagvården igen. Va där förra veckan och ska dit denna veckan och kanske veckan därpå. Sen stänger dom för semester. Så får vi se. Behöver hjälpen för att klara av att äta nu. Fortfarande 2 kg kvar att gå upp av det jag tappade efter brakeupet. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0