Musik som handlar om kärlek

Jag börjar känna igen känslan av att känna mig ensam igen. Lite som när jag va på Skurup. Det är dock inte känslan av utanförskap jag känner nu som jag gjorde då. Mest bara ensamheten. Jag har vänner och det är kul att vara med dom. Men jag känner mig inte mindre ensam när kvällen kommer. För då är jag själv igen och ingen som finns där som bryr sig om en. Den känslan är hemsk tycker jag. Önska jag kunde få slippa känna mig ensam. Men det dröjer väl tills jag "trivs" att vara ensam. Känns bara som att jag är tillbaka på ruta ett igen. Känner inte mig direkt starkare än jag gjorde före jag fick Anorexia. Känner mig mest sårbar. 
Shit vilka känslor jag har missat genom åren med att inte haft förhållanden. Man förstår varför det skrivs så mycket låtar om kärlek/brusten kärlek. Satt på bodegan igår och fick den insikten när alla låtarna handlade om ytligt sex, kärlek för någon och sist men inte minst hur det känns med brusten kärlek. Kändes helt plötsligt som att alla låtar handlade om mig. 
Jag borde ta mina atarax nu så jag slutar ligga här i sängen och tänka för mycket. Jag tänker alldeles för mycket. Alltid gjort. Skulle börjat med atarax tidigare känner jag haha.

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0