Rädd typ

Jag vet inte va det är. Men jag är rädd och mår rätt kasst idag. Jag är nog lite rädd för att Madde inte ska må bra. Jag vet ju inget eftersom vi inte pratat/skrivit på rätt många dagar nu. Jag drömde inatt att jag såg en tjej på ett tak gå beslutsam över kanten. Jag han inte ens prata med henne för hon va så besluten att hon bara gick fram och hoppade. Jag ringde 112 men kom aldrig fram i drömmen. Jag gick fram efter tvekande för att jag måste ju se hur det gick. Tjejen överlevde fallet men benen va av. Man såg skellet sticka ut och ja. Fruktansvärt äcklig dröm. Men hon överlevde och folk frågade sig va det verkligen värt att hoppa när man inte dog utan måste lida igenom detta.

Nu i efterhand så kanske det är en symbolik för att detta brakeup va jobbigt och inget man ville. Inte heller något jag kunde stoppa för det va för sent. Tjejen på taket va redan fast besluten och gick inte att övertala. Det va ända sättet för tjejen i drömmen för att bli lycklig. Det skulle såra en men förhoppningsvis så läker tiden såren. 

Men jag va verkligen livrädd för att det va Madde som hade gjort något. Va väldigt nära att ringa men insåg väl att det inte hade hänt henne något utan att det va en symbolik för vårat förhållande snarare. Och det hade bara blivit konstigt om jag ringer och är orolig för henne. Hade låtit som en sjukt dålig ursäkt för att få prata med henne. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0