skuldkänslor

Det här med att inte kunna säga nej utan skuldkänslor är jag inte hundra procent bra på än.  Även om Madde hjälpte mig en bra bit. 

Nu handlar det om att all oro och ångest efter brakeupet pajar min mage totalt. Är helt skakig och matt i kroppen och känner panikångesten närma sig. Kan inte hålla samma takt som andra med allt jag går igenom. Ikväll skulle jag vara i Göteborg och repa med Major Instinct då vi satt in ett extrarep inför konserten i Falkenberg på lördag. Men jag får sån ångest av att åka upp och repa för jag mår verkligen skit just nu. Dom tyckte det va lite sent påkommet men dom repar ändå för trummisen kunde bara idag. Men shit vilka skuldkänslor jag får. Jag va tvungen att ringa mamma för att diskutera det tills hon höll med och sa "vila i ditt beslut nu". Det va skönt men samtidigt hjälper det inte grejen med att jag irriterat bandet. Men men. Dom rekryterade mig mitt i min Anorexia och när jag sa att jag inte visste hur mycket jag skulle orka när jag redan hade ett band så va ursäkten att alla andra i bandet har andra band eller grejer dom gör också. Så dom fick med mig för att jag inte kunde säga nej. Jag ångrar inte beslutet men att dom räknar med att jag ska lägga 110% på detta bandet funkar inte. Jag bränner ut mig innan jag ens har hunnit återhämta mig. Va skönt när man hade någon vid sin sida hela tiden som såg detta ur min synvinkel och kunde berätta när jag tar fel beslut för min egen hälsa. Jag är så svag själv känner jag. Hoppas det blir bättre. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0