sorg

Den värsta känsla jag någonsin haft. 
Att dessutom bli ersatt med personen som man umgicks med under vårat förhållande känns ju varken sjysst eller speciellt kul. 
Jag känner mig oerhört sårad. Va jag så lite värd att efter ett halvårs förhållande så lämnar man mig för ytterligare en annan när jag redan va den personen efter skilsmässan. Jag känner mig som en rebound. Visste jag att du skulle såra mig såhör mycket så hade jag nog inte blivit tillsammans från första början. Eller vem försöker jag lura, jag va så kär så det hade jag gett en chans ändå och försökt ännu hårdare med att vara personen hon ville. Men hade jag kunnat slita ut mitt hjärta så jag kunde tänkt logiskt istället så hade jag nog undvikit det. 

Det lustigaste utav allt är att vi just pratade om att vi inte skulle göra något elakt mot den andre. Men det tycker jag hon gjorde. Med att hoppa till nästa kille med en gång. Jovisst det gjordes inte innan vi gjort slut. Fast dom umgicks på ett sätt jag inte va bekväm med redan under förhållandet. Men det va inte okej att bli svartsjuk på. För det va ju inget mellan dem. Nu i efterhand känner jag mig så dum som motarbetade tanken att det kunde bli något mellan dem. Jag intalade mig själv att Madde faktiskt tyckte om mig såpass mycket att det inte va något jag behövde bry mig om. Jag litade på henne. Nu vet jag inte om jag någonsin skulle kunna lita på henne igen. Hon sårade mig för djupt för det. 

Tänka sig att mitt första riktiga förhållande skulle ta slut på ett såhär hemskt sätt. Det trodde jag inte skulle kunna hända. Jag hade så fel. Hur ska man kunna lita på någon i ett förhållande igen efter en sån här sak? Jag kommer va den extremt svartsjuka killen bara. Jag kommer bli den pojkvän jag hatar mest av allt att vara. Detta förstörde mig. 
Men jag hoppas jag har fel. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0